دلِ سرگردون..
لینک های دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان asemonia و آدرس asemonia.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





برچسب ها

دلِ سرگردون..

تنِ من قایقِ لنگر زده در طوفان است

خودم اینجا، دلِ من پیشِ تو سرگردان است..



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت17:50---17 مهر 1396
خط رو پیشونیم، چشمای بارونیم
دستای لرزونم، پاهای بی‌جونم
روح سرگردونم، گلای ایوونم
حتا چوب سیگارم، فندک تب‌دارم

دوست دارن برگردی

خنده‌ی غمگینم، پلکای سنگینم
الکل تو خون‌م، خونه‌ی زندونم
خونه‌ی متروکم، گلای گلدونم
بار روی دوشم، شونه‌ی داغونم

دوست دارن برگردی

تو آن عهدی که با من بسته بودی
مگر بهر شکستن بسته بودی
تو سنگین‌دل چرا از روز اول
نگفتی دل به رفتن بسته بودی

بغضای پنهونم، چشمای گریونم
حال خوب و بدم‌و به چشات مدیونم
خیلی دلتنگ توام..
نمی‌خوای برگردی!؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 16 مهر 1396 | 14:1 | نویسنده : ۩༒ӇƛNƖE༒۩ |
.: Weblog Themes By Slide Skin:.